Toimitusehdot
Myyjä
Tavaroiden myyjänä ja toimittajana toimii Kokkipuoti Oy (y-tunnus 0104425-9). Osoite: Kokkipuoti c/o Iso Omena, Piispansilta 9-11, 02230 Espoo.
Hinnat
Tuotteillamme on samat hinnat nettikaupassa ja myymälässä. Kaikki kokkipuoti.fi -sivustoilla olevat tuotteet sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan ostoskorin kautta. Tilaaja sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin. Jos tilauksessa ilmenee ongelmia, olemme tilaajaan yhteydessä ensisijaisesti sähköpostin välityksellä.
Toimitustapa
Toimitamme tilaukset postitse tai ne voi noutaa myymälästämme Kauppakeskus Iso Omena (Piispansilta 9-11, 02230 Espoo) myymälän aukioloaikoina.
Postilähetyksissä kierrätämme saapuneesta tavarasta jääneet pahvilaatikot. Toimitamme tuotteitamme vain Suomessa oleviin osoitteisiin.
Toimituskulut
Toimituskulut pitävät sisällään pakkaus- ja lähetyskulut, jotka ovat kiinteät riippumatta tilauksen painosta tai koosta:
– Nouto postista 6,90
– Yli 100,- tilaukset veloituksetta postitoimipaikkaan
– Ovelle-paketti 13,90
– Yli 150,- tilaukset veloituksetta perille toimitettuna
Voit noutaa tavarat myös myymälästämme ilman kuluja.
Tilausvahvistus
Saatuamme tilauksen lähetämme tilaajalle sähköpostitse tilausvahvistuksen, jossa näkyvät tilaajan nimi ja toimitusosoite, tilatut tuotteet, tuotteiden hinnat, toimitusaika, toimitus- ja maksutapa sekä loppusumma.
Toimitusaika
Maksusuorituksen kirjauduttua tilillemme, toimitamme varastossa olevat tuotteet postiin 1-2 arkipäivän kuluessa. Muille tuotteille ilmoitamme toimitusajan tilausvahvistuksessa.
Palautusehdot
Tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Mikäli tuote ei vastaa uutta tai alkuperäispakkaus on vaurioitunut, on kuluttaja velvollinen korvaamaan siitä aiheutuneen arvon aleneman.
Kauppa on mahdollista peruuttaa ilmoittamalla siitä meille sähköpostilla kokkipuoti(at)kokkipuoti.fi tai kirjeitse viimeistään 14 pv tavaroiden vastaanottamisesta. Viestissä on ilmoitettava palautettava tuote, tavaran vastaanottopäivä , ostajan nimi, osoite, puhelinnumero ja tilinumero, jolle ostoksen summa palautetaan. Vastaamme tavaran palautuskustannuksista postitse lähetettynä (’asiakaspalautus’ Kokkipuoti Oy’lle), mutta mahdollisia alkuperäisiä toimituskuluja emme palauta.
Palautettavat tuotteet tulee pakata niin etteivät tuote ja alkuperäispakkaus vahingoitu kuljetuksessa.
Tuotteet palautetaan postin asiakaspalautuksena osoitteella:
Kokkipuoti Oy c/o Iso Omena, Piispansilta 9-11, 02230 ESPOO
Palautukseen tulee liittää mukaan seuraavat tiedot: tilaajan nimi, osoite ja puhelinnumero
Ennen tuotteen palautusta annamme mielellämme ohjeita sähköpostitse kokkipuoti(at)kokkipuoti.fi tai
puhelimitse 050 594 8836 arkisin klo 11-18.
Viallinen tuote
Mikäli olemme toimittaneet viallisen tai väärän tuotteen, tilaajan tulee ilmoittaa meille virheellisestä toimituksesta 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta joko sähköpostitse kokkipuoti(at)kokkipuoti.fi tai puhelimitse 050 594 8836 arkisin klo 11-18.
Vahingoittunut lähetys
Vahingoittuneesta lähetyksestä tilaajan tulee tehdä ilmoitus postissa heti pakettia vastaanotettaessa. Vahinko tulee todeta yhdessä postin edustajan kanssa ja täyttää vahinkoilmoituslomake, jossa on tilaajan allekirjoitus.
Kokkipuoti käyttää Paytrail:n maksupalveluja.
Paytrailin Maksupalveluehdot
Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä, ja se on osa Nets-perhettä.
Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Jos tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj, olemme välittäneet maksusi.
Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.
Pankkimaksut
Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.
Luottokorttimaksut
Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.
Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.
Mobiilimaksutavat
Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.
Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.
Lasku- ja osamaksupalvelut
Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat OP, Walley, Jousto ja AfterPay. Walley tarjoaa lasku- ja osamaksuvaihtoehdon myös yritysasiakkaille.
Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.
Lisätiedot ja muut ehdot: https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot